Karriere i Kalundborg: Karrieremesse d. 15. maj

Tag med en tur til Kalundborg og mød nogen af byens store virksomheder i vækst. Transporten tager vi os af!

Jobcenter Aarhus har udvidet samarbejde med en række kommuner for at hjælpe dig med at komme tættere på de mange jobmuligheder, som ligger uden for Aarhus og omegn. Vores samarbejdskommunerne efterspørger højtuddannede og gør derfor meget for at tiltrække både arbejdskraft og tilflyttere.

Kalundborg er på en historisk vækstrejse med udvidelse af eksisterende produktionsanlæg - og mange nye virksomheder kommer til. Byen huser allerede verdens største insulinfabrik, verdens største enzymproduktion, verdens førende industrielle symbiose.

Og så huser den så meget mere: En lang række af mindre virksomheder og start-ups, et spirende uddannelsesliv og et unikt fællesskab, hvor vi står sammen bl.a. for at accelerere den grønne omstilling.

Med mere end 2.600 nye stillinger skabt siden januar 2022, svarende til over 100 hver måned, har Kalundborg også brug for dig!

Du kan møde virksomhederne, opdage mulighederne og tage det første skridt mod din Karriere i Kalundborg. Der vil på dagen være rig mulighed for at drøfte eksisterende jobåbninger eller mulighederne for sammen at skabe en jobåbning, der matcher netop dine kompetencer.

Sidste år deltog bl.a. Novo Nordisk, Novozymes, NOV, Kalundborg Forsyning, NNE, Multi-tech, AGJ, Avista Green, Unibio og mange flere. I år udvider de messen, så der er plads til endnu flere virksomheder.

Læs mere og se listen over de deltagende virksomheder her: Karrieremesse Kalundborg

Tilmelding

Jobcenter Aarhus tilbyder gratis transport til og fra messen. Du sikrer dig en plads på bussen (og messen) ved at tilmelde dig via dette link: Transport til Kalundborg karrieremesse (pretix.eu)

Vi ser frem til at tage turen til Kalundborg karrieremesse med dig!

Sidst opdateret: 16. april 2024