Gå til sidens indhold

Arbejdsmiljø i Sociale Forhold og Beskæftigelse

Sociale Forhold og Beskæftigelse afsluttede arbejdsmiljøcertificeringen i sommeren 2013.

Det betyder, at arbejdsmiljøledelsessystemet for Social- og Beskæftigelsesforvaltningen nu er implementeret på alle arbejdspladser. Kernen i arbejdsmiljøledelsessystemet er de lokale arbejdsmiljøgrupper, der kender arbejdspladsernes arbejdsmiljømæssige udfordringer og behovet for arbejdsmiljøledelsesmæssige tiltag.

 

Magistratsafdelingen arbejder med en fireårig arbejdsmiljøstrategi, der fastsætter langsigtede mål for udvikling af arbejdsmiljøet. Arbejdsmiljøstrategien implementeres blandt andet gennem fastsættelse af årlige mål for arbejdsmiljøudvikling såvel lokalt, på søjleniveau og på magistratsniveau.

 

Ledelsens årlige evaluering af arbejdsmiljøledelsessystemet samt arbejdsmiljødrøftelsen udgør samlet den årlige arbejdsmiljøredegørelse.

 
 

Opdateret: 23.2.2015

Afdeling: Sociale Forhold og Beskæftigelse

Send kommentar: Kommunikation

Telefon: 89 40 20 00

 
 
 

Tip en ven

Her kan du tippe en ven om siden