Digital borger
Forskellen på almindelig post og Digital Post er, at den digitale post sendes krypteret. Det betyder, at sikkerheden er meget høj – også højere end ved almindelige e-mails.
Du skal bruge NemID for at tilmelde dig Digital Post.
-
Den Digitale Hotline
Ring til Den Digitale Hotline og få hjælp til selvbetjening.
Læs mere -
MitID - afløser for NemID
NemID bliver erstattet af MitID.
Læs mere -
NemID
Læs mere -
Digital Post
Digital Post fra offentlige myndigheder er den samme slags breve, som du tidligere modtog i papirform i din fysiske postkasse fra fx kommunen, sygehuset eller Skattestyrelsen.
Læs mere -
Fritagelse fra Digital Post
Du kan søge om fritagelse fra at modtage Digital Post.
Læs mere -
Digital hjælp til pårørende
Som pårørende har du en række muligheder for at hjælpe med den digitale kontakt til kommunen.
Læs mere -
Kurser i IT
Du har flere forskellige muligheder for at komme på kursus i IT, internet og digitale løsninger i Aarhus og omegn.
Læs mere -
Dataabonnement (CPR-register)
Hvis du søger registerindsigt hos CPR (Det Centrale Personregister), vil du muligvis se, at Aarhus Kommune abonnerer på CPR-data på dig.
Læs mere