Nyhedsbreve for kandidatbankerne

Her finder du jobcentrets nyhedsbreve for hver enkelt kandidatbank! Få potentiel ny viden om rekruttering inden for dit fagområde, bliv opdateret på jobcentrets indsatser inden for hvert område og bliv generelt inspireret til din jobsøgning.

Nedenfor finder du vores nyhedsbreve for hver af vores kandidatbanker. Klik ind på den fagorienterede kandidatbank, som du gerne vil læse nyhedsbreve fra og dyk ned i noget inspirerende læsestof. God læselyst!

Arkitektur og Byggeri-nyhedsbreve

Her finder du de seneste nyhedsbreve inden for Arkitektur og Byggeri

HR, Administration og Jura-nyhedsbreve

Her finder du de seneste nyhedsbreve inden for HR, Administration og Jura