Forløb og arrangementer der bringer dig tættere på virksomhederne!

Er du jobsøgende akademiker eller professionsbachelor på dagpenge og tilknyttet Jobcenter Aarhus? Så har du mulighed for at ansøge om at deltage i eller blive optaget på nedenstående arrangementer og forløb.

Digital Koordinator: Start 22.4.2024

Jobcenter Aarhus tilbyder et intensivt kursusforløb, hvor du får fingeren på pulsen, når det gælder digital marketing og kommunikation.

Jobmager-TALK - Er du gået lidt i stå ? Inspiration til dit næste bedste skridt! - 8. maj

Chefkonsulent Louise Bruun Rosenbaum fra Akademikerkampagnen holder en talk om motivation i jobsøgningsprocessen.

Karriere i Kalundborg: Karrieremesse d. 15. maj

Tag med en tur til Kalundborg og mød nogen af byens store virksomheder i vækst. Transporten tager vi os af!

Jobmager-TALK - AI i Jobsøgningen - 26. juni

Chefkonsulent Louise Bruun Rosenbaum fra Akademikerkampagnen holder en talk om AI i jobsøgningen

Talentmatch

Talentmatch er et konsulenthus, som har arbejdet med beskæftigelse og iværksætteri for jobsøgende siden 2011.

EPICO – Genvej til job i IT-branchen

Jobcenter Aarhus samarbejder med IT-konsulenthuset EPICO om at få jobsøgende i arbejde inden for IT-området. Læs mere om hvordan du kan komme med i deres database her.

Sammen om mad og bevægelse - ekstra energi til jobsøgningen

Et skridt tættere på job? Vær med til mad- og bevægelsesaktiviteter i fællesskab med andre. Få et ekstra skud energi og overskud til din jobsøgning.

Jobmagerens vej i job

Online-kursus med én fysisk opfølgningsdag

Sidst opdateret: 9. oktober 2023