Erhverv, det personlige lederskab og idræt: Start 8. april

Vil du arbejde med HR, forretningsudvikling, markedsføring eller kommunikation? I samarbejde med konsulentvirksomhederne Jobinplace, Würtz Extemp, og DBU Jylland udbyder Jobcenter Aarhus 10-ugersforløbet "Erhverv, det personlige lederskab og idræt". Kurset er for dig, der har en videregående uddannelse, og som gerne vil arbejde med din karriereplanlægning, det personlige lederskab og din jobsøgningsstrategi.

Hvem er du?

"Erhverv, det personlige lederskab og idræt” er et tilbud til dig med en videregående uddannelse – fx bachelor/kandidat, pædagog, socialrådgiver, folkeskolelærer, uddannelsesvidenskab, innovation og entrepreneurship mv. Din uddannelsesmæssige baggrund er altså ikke afgørende, men da det er i samarbejde med en idrætsorganisation, er det en fordel at have interesse for foreningsliv generelt. Det vigtigste er, at du klar til at udvikle dig selv og er åben for nye jobmuligheder. Målet er, at du kommer i job indenfor dit fagområde eller et – for dig – helt nyt fagområde.

Hvad består forløbet af?

Forløbet afvikles fra den 8. april til 14. juni 2024 (inkl. 2 praktikker og diverse helligdage). Der indledes med undervisning i ledelsesteori, selvindsigt og netværk. Den første praktik gennemføres i et idrætsmiljø; fx en idrætsklub. Den anden i en lille eller mellemstor virksomhed. Alle deltagere vil få en mentor, som følger dem i praktikken.

Tilmelding til informationsmøde:

For at kunne deltage, så er det er en forudsætning, at du deltager i informationsmødet den 14. marts kl.11.30 til 12.30 eller informationsmødet 3. april kl. 11:00 til 12:00. Der vil derefter være en kort individuel samtale. Det foregår ved DBU Jylland, Kileparken 27, 8381 Tilst. Tilmelding til informationsmødet sker ved at sende ovenstående til vtv@aarhus.dk – att.: Claus Bang Møller.

Læs mere i brochuren herunder:

Sidst opdateret: 18. marts 2024