Athletic Progression X Institut for (X)

Athletic Progression er et af de mest roste nye danske jazzbands.
    Den aarhusianske trio består af Jonas Cook (keyboard), Jonathan J. Ludvigsen (trommer) og Justo Gambula (bas), og deres debutalbum ”Dark Smoke” fusionerer groovy jazzkompositioner med hiphop-beats, funk og soulede harmonier.

Institut for (X), Godsbanen, Aarhus er en platform for kultur, forretning og uddannelse på Godsbanen i hjertet af Aarhus. Målet er at skabe den bedst mulige bydel for alle, samt facilitere vækstlagskultur, byudvikling og kunst. Institut for X understreger, at alle er velkomne, så kom forbi og oplev stedet selv!
    Musikalske Postkort er produceret af Aarhus Kommune i samarbejde med SPOT FestivalPROMUS - Produktionscenteret for Rytmisk Musik i AarhusMUSIC City Aarhus 2020
    Se musikvideoen på Youtube her
    Sidst opdateret: 4. september 2023