Sikker mobildialog med din kontakt i Aarhus Kommune

I Aarhus Kommune passer vi godt på dine personoplysninger. Det betyder bl.a. at vi ikke må have løbende dialog med borgere via usikre kanaler som SMS og mail.

Vi afprøver LetDialog

Vi er i en forsøgsperiode i udvalgte afdelinger, hvor du med appen LetDialog sikkert kan skrive med din kontakt i kommunen. Tag fat i din kontakt for at høre, om du har mulighed for at prøve det af.

Du kan du skrive med din kontakt om følsomme emner, hvilket ikke er tilladt på SMS eller e-mail.

Samtykke

Vi sikrer dit samtykke, før vi går i gang. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Sikkerhed

Dine dialoger med Aarhus Kommune i LetDialog er helt sikre og ingen uvedkommende får adgang.

Brugervenlig

LetDialog er nem at anvende og ligner det du kender fra almindelige SMS-beskeder og Messenger.

App

Du kan tilgå LetDialog via app eller browser på din pc, AppStore og Google Play

Overblik

Har du dialoger i gang med forskellige kontakter i Aarhus Kommune, er det samlet et sted - i LetDialog.

Sidst opdateret: 6. oktober 2023