Gå til sidens indhold

Borgerstyret Personlig Assistance - rettelser til løn m.m.

Som arbejdsgiver for en handicaphjælper kan du lave rettelser m.m. til din ansattes løn.

Som arbejdsgiver skal du udbetale løn til dine handicaphjælpere. Det sker gennem kommunen på grundlag af de informationer, du har indberettet i BPO-Portalen, eller arbejdsrapporter, du har sendt til os.

 
Skal du have lavet korrektioner i udbetalt løn, mangler der udbetaling af tillæg eller har du spørgsmål, kan du kontakte os via nedenstående formular.

 

De oplysninger, som du sender til os, indeholder personfølsomme oplysninger. Vi kan derfor ikke besvare din henvendelse via almindelig mail. Vi har derfor brug for et telefonnummer, hvor vi kan kontakte dig, hvis vi har opfølgende spørgsmål.

 

Kræver dit spørgsmål et skriftligt svar, vil det ske via Digital Post. Er du fritaget fra Digital Post, vil du modtage et brev.

Kontakt BPA-lønadministration

Udfyld formularen og send. Felter markeret med * skal udfyldes. Dine informationer sendes via en sikker forbindelse.

Hvad drejer din henvendelse sig om?
Skriv emnet for din henvendelse
Oplysninger om arbejdsgiver
Skriv dit CPR-nummer
Skriv dit navn
Skriv dit kaldenavnkort
Skriv dit telefonnummer
*
Oplysninger om medarbejder
*
Skriv medarbejdernummer for din ansatte
*
Skriv navn på din ansatte
Oplysninger og yderligere kommentarer
Skriv hvad din henvendelse går på
TF-kode









Vælg de TF-koder, din henvendelse drejer sig om
Vedhæft eventuel fil

Kontakt

BPA-lønadministration

Sociale Forhold og Beskæftigelse

Værkmestergade 15B

8000 Aarhus C

Telefon: 89 40 12 12

Telefontider:
Mandag-fredag klokken 9-14

 
 
 

Opdateret: 28.9.2017

Afdeling: Sociale Forhold og Beskæftigelse

Send kommentar:  

Telefon: 89 40 20 00

 
 
 

Tip en ven

Her kan du tippe en ven om siden





CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code