Gå til sidens indhold

Borgerservice

På grund af strejkevarsel for HK-personale kan Borgerservice blive berørt. Hvis den varslede lock out træder i kraft påvirkes Borgerservice i endnu større omfang.

Reduceret bemanding på Aarhus Kommunes telefonomstilling fra strejkens start:

 

Kontaktcenteret i Aarhus Kommune (89 40 20 00) holder åbent med al disponibelt personale, som ikke er omfattet af strejken. Da bemandingen vil være under normal bemanding, må forventes længere ventetid end normalt.

 

Borgerservice på Dokk1  samt Folkeinformation lukker fra strejkens start, med enkelte undtagelser:

 

Den fysiske borgerbetjening på Dokk1 samt Folkeinformation lukker pga. manglende mandskab. Allerede bestilte pas kan dog udleveres på Dokk1. Der etableres derudover mulighed for at anmelde  indrejse fra udlandet.  

 

Den Digitale Hotline lukker fra strejkens start:


Den Digitale Hotline må lukkes fra en eventuel strejkes start.  Den Digitale Hotline er et samarbejde mellem mange kommuner, og da hovedparten af kommunernes borgerbetjening er varslet i strejke, er der ikke tilstrækkeligt mange medarbejdere til at dække vagtplanen.

 

Aarhus Kommunes hovedpostkasse bliver ikke tømt fra strejkens start

 

Post til Aarhus Kommunes hovedpostkasse bliver ikke håndteret under konflikten, da arbejdet er berørt af både strejke og en eventuel senere lockout. Har du brug for akut hjælp eller kontakt til kommunen, anbefales det, at du ringer til kommunens hovednummer 89402000. Post, der er sendt til kommunens hovedpostkasse under konflikten, vil blive håndteret efter konfliktens afslutning.

 

Det vil fortsat være muligt at blive viet efter strejkens start

 

Som udgangspunkt gennemføres vielser på Rådhuset.

 

 

 

 

 

 

 
 

Opdateret: 19.4.2018

Afdeling:

Send kommentar: Aarhus Kommune

Telefon: 89 40 20 00 ● CVR-nummer: 55133018

 
 
 

Tip en ven

Her kan du tippe en ven om siden





CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code